trasa BM4

Trasa šialenstva meria 4x44km , 176km a 6810vm . Beh nie je značený , dostaneš len gpx , na trati sú samokontroly , ak nebudeš mať všetky kontrolne body do ďalšieho okruhu nepokračuješ si DNF . Ak nestihneš časový limit si DNF. Ak toto nezažiješ si DNS :-).   Ak to zažiješ si DNB (dobre nadupaný borec)

Časový harmonogram

Piatok 24.5.2024

Prezentácia od 15:00 do 17:45 (štafety do 20:45)

18:00 Štart Samotár

4 okruh Bojná Valy 45km 1740+vm

26.5.2024 do 09:00

Okruh 1 Topoľčiansky hrad 44km 1750+vm

Štart Bezovec po červenej cez Skaliny , Preľačina na Panskú Javorinu . Potom 3km po modrej , odbočka cyklo chodník spojka pod Pánskou. Napojenie na zelenú a po nej až na Dolné Zľavy. Ďalej po žltej až do Podhradia tu je Občerstvovacia kontrola . Chodníkom okolo Topoľčianskeho hradu napojiť sa na modrú a po nej až na Úhrad . Za Úhradom odbočka do ľava na náučný chodník Považský Inovec a po ňom na Mačaciu skalu a potom na odbočku pod mačacou skalou do prava po cyklo chodníku cez horáreň Janiš až na pod Smutným vrškom.600m po modrej a potom na chodníček ktorý Vás zavedie späť na Bezovec . a 1 kolo máte za sebou .

Okruh 2 Tematín hrad 45km 1620+vm

Zo štartu na modrú k hradu Tematín, ďalej po modrej k rázcestiu , potom do prava k Divé veže a ďalej k žltej a po nej do Hrádockej doliny . Pokračujeme po asfaltke po žltej značke až k Tŕňovému vrchu. Tu odbočíme na lesnú cestičku smer horáreň Helbuš až po Adolfov dvor tu do prava až na Ivanou vŕštek po neznačenej cestičke . Napojíme sa na modrú a bežíme až do Bike park Kalnica tu je občerstvovačka , pokračujeme po ceste po modrej k píle a tam odbočíme na cyklo chodník a po ňom až na Bohušovu studničku kde si môžete doplniť vodu. Pokračujeme cyklo chodníkom cez Útulná tri buky . Tu sa napojíme na modrú až po odbočka nad izbou . Tu pokračujeme neznačením chodníkom pod hrebenom cez Nad Malinišťami až po Sušava kde sa napojíme na červenú a ďalej cez Skaliny až k vrchu Bezovec tu pozor je to náročný úsek tak opatrne . Z vrcholu po zjazdovke cez šport chatu do cieľa 2 okruhu . Tu Vás čaká už polievočka .

Okruh 3 Ducové Kostolec 45 km 1700+vm

Po štarte cestičkou na hlavnú cestu a tu sa pripojíme na červenú cez Veselé vŕšky až po sedlo Kostolný vrch. Tu kolmo hore na bezmenný vrch ale ja ho volám Barkley potom sa Vás spýtam či viete prečo . Zbeh k rázcestiu a do prava neznačením chodníkom , križujete modrú značku dalej neznačenou na Ďurkech kút a potom do Dolina Kalište . po zelenej 700m a odbočka do ľavá na neznačenú cez vrch Grnica až na modrú značku po ktorej bežme cca 600m a do prava na neznačenú na lúku a cez mali vrch , zbeh na Bukovinku a neznačenou až na Výtocku cestu . Po ceste až k táboru kde bude občerstvovačka. Po zelenej na krahulčie vrchy . Tu sa napojíte na červenú a cca1200m odbočka do prava na neznačenú cestu krásnym hrebenom až na cestu nad Striebornicou . Ďalej neznačenou do obce Hubina a do Sedla Skalka tu sa pripojíme na modrú cez Skalku a ďalej až do Hubiny , po ceste po odbočka na Kostolec strmo hore na Hradisko a ďalej okolo kameňolomu neznačenou do obce Modrová. Okolo cintorín neznačenou cez Rovence Kňaží vrch Hrabie až do cieľa 3 okruhu . 134km máte za sebou už len jedno kolo

Okruh 4 Bojná Valy - rotunda Jurko 45km 1740+vm

Tak a ideme do posledného kola , od štartu lesnou cestou až na hlavnú a smer Nová lehota, na začiatku obce do prava na lesnú neznačenú cez Dastínsky vrch ,Dominovú kopanicu , Nový majer , tu sa napojíme na modrú značku a zbiehame do doliny . Tu zase odbočíme na neznačenú cestičku a bežíme až do Hradnej doliny, Tu odbočíme v pravo a presúvame sa na Bojná Valy . Vychutnajte si to krásne miesto a pozrite si nádhernú vstupnú bránu alebo malé slovanské obydlia.

Pokračujeme neznačením chodníkom až po žltú značku po ktorej zbehneme k rotunde Jurko , nad rotundou je aj studnička a môžete si doplniť vodu .Napojíme sa na zelenú a bežíme cez Trhovičná lúka , Sedlo Gajda cez Krahulčie vrchy az na Výtoky kde Vás čaká občerstvovacia stanica ktorú už poznáte z 3 okruhu. Zbeh po asfaltke na rázcestie a odtiaľ kolmo hore neznačením chodníkom až po vrch Marhát potom cez sedlo na Bielený vrcha potom krásny zbeh cez Jelenie jamy

A po cyklomagistrále okolo Považského Inovca až do doliny . Tu odbočiť do ľava na neznačenú cestičku a stúpame k horárni pod Kostolným vrchom. Tu sa pripojíme na červenú a bežíme už do cieľa 4 okruhu . Ak si to zvládol až sem si Borec . V cieli ta už čakáme z jedlom a 4 medailami za každý okruh 1 .