trasy

Táto krásna trasa Vás prevedie 4 hradiskami v našom okolí . Hradisko Moravany nad Váhom , hradisko rotunda Jurko , hradisko Bojná valy a hradisko Ducové . Naši slovanskí predkovia ich umiestnili na krásne a silné energetické miesta . Ak pobežíte túto trasu určite sa na každom mieste zastavte a čerpajte energiu ktorá tu je .

Klasická trasa Pieščanských bežcov len obohatená všetkými kopčekmi nad Piešťanmi, Červená veža, Havran, Svinský vrch , Zlatý vrch a Striebornica , potom popod hrebeň a cez obrázkovú horu späť do Piešťan na jedno orosené . Trasu treba ešte trocha vyčistiť a vybehať ale určite sa Vám bude páčiť . Zažijete na nej všetky povrchy , stúpania a klesania...

Celodenná trasa cez 3 hrady , Topoľčiansky , Beckov a Tematín+ 2 vyhliadky Panská Javorina a Inovec . Na tejto náročnej trase zažijete všetko. Ak si sám netrúfaš tak 26.3.2022 o 8:00 začíname na Bezovci môžeš sa pridať .

Pieščanská klasika , Červená veža, Havran , Čertova pec, Plešiny , Obrázková hora a pivko v Kantíne na záver . Tu asi nie je čo povedať , všetci trasu poznajú a kto nie je tu mapka alebo napíšte do pokecu

Kratšia trasa ktorá vedie cez vrch Skalka , Vrch Grnica a končíme na Slovanskom hradisku Kostolec. Trasa začína nad obcou Ducové , prejdeme polom popri plote kameňolomu až do Hubinskéj doliny. prejdeme malým lomom pod Skalkou až na vrchol Skalka . tu si môžete užiť báječné výhľady . Pokračujeme modrou do Sedla Skalka až pod vrch Grnica kde odbočíme...

Hrad Tematín pohľadom z každej strany . Tato trasa začína na konci obce Lúka, pokračuje cez Borovište , krásny borovicový les až na Ihelník. Cyklo trasou Hrádockou dolinou sa oblúkom dostaneme na Hrad Tematín . Z hradu pokračujeme po modrej naspäť do obce Lúka

Náročnejší okruh z Beckova do obce Selec , potom smer Inovec a krásnou cyklo trasou popod hrebeň Považského Inovca až do Kalnice . Z Kalnice po modrej až do Beckova . Na tejto trase určite nafotíte krásne fotky za každého počasia.

Okruh Veľká pec , Malá pec Orlie skaly je nenáročný okruh na ktorom sú krásne výhľady na malebné Slovensko. Začiatok je na Pustej Vsi

Beh hrebeňom Považského Inovca , dĺžka 54km prevýšenie 1880vm . Beh s báječnými výhľadmi na troch vyhliadkach , Inovec , Pánska Javorina a Marhát. Štart Mníchova Lehota motorest radar , červenou značkou až na Inovec. Tu máme 1. vyhliadku na tejto krásnej trase. Pokračujeme stále po červenej Krželnica , Rafajova kóta až na rázcestie ad studnicami ,...

Trasa okolo Tematína začína na konci obce Lúka . Lesným chodníkom prejdete cez vrch Borovište na Ihelník a cyklo chodníkom Hrádockou dolinou . Po pripojení sa na žltú pokračujete hore až na hrad . Z hradu po modrej až do cieľa . Na okruhu je veľa krásnych výhľadov .

Indiánsky okruh Považským Inovcom v dĺžke 19km 700vm. Začnete na parkovisku Bike park Kalnica , zbehnete cca 500 metrov smer Kalnica kde sa napojíte na žltú cyklo značku , tou 7,5km až k Bohušovej studničke . Od studničke hore na červenú značku hrebenom Považského Inovca , cez Vtáčí vŕštek ,vyhliadka pri Slovenskom dvojkríži až po rázcestie Tri...

Beh na vyhliadku Klenová 19km 590vm.Malé Karpaty sú krásne v akom koľvek ročnom období. Trasa začína a konči na Pustej Vsi . Začnete po modrej cez vrch Hrádok až po Dvoly Pamätník SNP. Z rázcestia ďalej po červenej až na Rozhľadňu Klenová, z rozhladne sa kusok vrátime a pokračujete po červenej popod vrch Klenová az na rázcestie Malá Klenova....

Krásna trasa kde si pozriete 2 zrúcaniny a 1 vyhliadku a veľa krásnych výhľadov na Považský Inovec . Štart Bezovec potom smer na Kostolný , dolina , Topoľčiansky hrad , Pánska Javorina , Preliačina , Hrádocká dolina , Tematín a späť na Bezovec .

Trasa po stopách našich predkov , Slovanské hradisko Bojná Valy. Trasa začína na Výtokoch zbeh po ceste na rázcestie a potom na Gonové lazy , Kostolný Vrch smer Horný majer a na lúke odbočka do prava potom dole do doliny na rázcestie pri hradisku , hore na hradisko , z hradiska ďalej až na Jelenie jamy a popod Marhát späť na Výtoky ...

Krásna trasa polmaratón a bonus 1050vm obehneš všetky krásy okolo Marhátu , Krahulčie vrchy , Gajda , rotunda sv Juraja , Jelenie jamy